utorak, 5. kolovoza 2014.

Zaherica sa sumskim vocem

Sutra moj necak ima 18 godina! On se je rodio, a ja sam otisla na faks! Jedna od prvih rijeci mu je bila moja trojka iz matematike! Sestra bi ga pitala : 'Koliko je Jaja  dobila iz matematike?', a on bi kao iz topa govorio ti, ti ! Sve je to tako brzo proslo, a on je postao mladi covjek! Njegova zelja za rockas su bile Princes ustipci, ali eto uz njih sam mu napravila Zahericu sa sumskim vocem. On voli zdravo papati pa sam dodala malu notu svjezine u klasicnu Zahericu! Za biskvit je potrebno: 5 jaja, 250 g cokolade,125 g maslaca , 8 zlica secera u prahu, 4 zlice brasna, 2 zlice kakaoa.
Bijeljanjlke izmiksamo sa secerom u prahu, na pari otopimo maslac i cokoladu, u prohladeno dodamo zutanjke. Brasno i kakao prosijemo i sve skupa lagano umijesamo u snijeg od bijeljanjaka. Stavimo peci u predhodno zagrijanu pecnicu na 200•C te pecemo otprilike 30 min , ja pecem u manjem kalupu tako da mi treba i 40 min! Moram napomenuti da sam koristila domacu marmeladu od marelice koju je napravila sestrina sogorica i odlicna je! Prije nego sto izvadim biskvit iz pecnice uvijek ga provijerim drvenim stapicem, suh - pecen,mokar - nije. Tortu prerezati na pola
jos vrucu i premazati sa marmeladom od marelice u koju sam
umijesala jagode, borovnice, kupine i maline.
Poklopiti tortu sa drugom polovicom , dobro pritisnuti i premazati cijelu tortu sa marmeladom.
Na pari otopiti 150 g cokolade sa 70% kakaa, dodati 3 zlice ulja , te jos mlaku premazati preko torte
Ukrasiti pi zelji i smazati .... Jos jednom Bruno sretan ti rodendan , tvoja tetica te puno voli!

Nema komentara:

Objavi komentar