subota, 16. kolovoza 2014.

Tinine punjene tikvice

Tikvice se stvarno daju napraviti na tisucu nacina, sto slatko sto slano!
Kao mala, moja susjeda mi je stalno visila nad glavom kad bi nesto pripremala. Od male slatkice postala je prelijepa djevojka od koje sad ja tu i tamo poberem poneki recept! Jedan od njih su i punjene tikvice koje su odlican rucak ili vecera! Potrebno nam je 3 tikvice, osrednje, 30 dkg mljevenog mesa( ja sam stavila teletinu, jer usput radim bolognese) 3 rajcice(zrelije), 2 reznja cesnjaka, persin, 10 dkg pecorina, 5 dkg gaude, malo izmrvljene sredine od kruha, maslinovo ulje. Za pocetak prodinstam meso (oko kile, jer mi djeca jedu bolognese, a drugi dan radim lasagne) zajedno sa 3 kapule, mrkvom, celerom korjenom, persin korjen i list, pastrnjak, pola paprike i 2 reznja cesnjaka!
Od toga odvojim oko 30 dkg smijese, prije nego sto zalijem pasiranom rajcicom!
Zatim izdubim tikvice, malo ih posolim da ispuste vodu. Meso tikvice, rajcicu, cesnjak,narezem na kockice,  persin i vec prodinstano meso u povrcu  ponovo malo prodinstam da se sastojci spoje! Punim tikvice
Te ih "zatrpam" pecorinom i gaudom, te namrvim sredinu kruha i zalijem mrvice maslinovim uljem! To stavim na vrh , da zadnji sloj bude lijepo hrskav! Stavim peci u pecnicu prethodno zagrijanu na 200•C na 30 minuta!
Posluzimo ih uz sezonsku salatu, u ovom slucaju ja sam napravila mjesanu, rajcica, krastavac, paprika i kapula
Tikvice su odlicne, nadam se da se Tina nece ljutiti sto sam malo izmijenila recept! 

Nema komentara:

Objavi komentar