petak, 15. kolovoza 2014.

Marmelade


Kad god imam priliku i domace voce, uvijek napravim pokoju teglicu dobre marmelade! Favoriti su mi jagode, ali i sumsko voce- maline, kupine, borovnice, a moze i sve skupa! Ovo ljeto sam radila marmeladu od jagoda i mjesanu od malina, jagoda, kupina i borovnica. Moji ukucani ih ne vole, oni rade jedu nuttelu, ali smo zato moja Katja( necakinja) i ja lude za njima. Jer sto je dobra palacinka i prepeceni kruh bez prave marmelade! U svoju spajzu sam ove godine i dodala dem od marelica koji je radila od sestre sogorica( zavrsila je u zaherici, jos malo cuvam za linzere). Ovisi koliko marmelade zelite kod mene je to uvijek 1:0,5 Znaci  ako imamo 1kg voca stavljamo 0,5 kg secera, ili manje ako zelimo malo manje sladak! Narezemo voce na komadice, stavimo u padelu debljeg dna i dodamo secer. Kuhamo na laganoj vatri
Kada vidimo da se voce malo ukuhalo ispasiramo ga stapnim mikserom.
Kuhamo jos do zeljene gustoce, ja osobno volim malo rijede! Mada mi je ovaj put od sumskog voca ispala malo gusca, stavila sam vise secera radi kiselosti borovnica. Pripremimo teglice, ja ih operem u perilici, ne kupujem nove nego skupljam od kupovnih marmelada, sto ja sto sestra. Zagrijem u mikrovalnoj na 2 min bez poklopaca!
Zatim lijevam sa sefljom vruce u vruce!
Kada napunim teglice okrenem ih naopako da se istisne zrak, ostavim ih dok se ohlade. Ujedno mi se i poklopac dobro zatvori tako da nema straha od kvarenja! Posto ne stavljam nikakve konzervanse niti zelin marmelade kuham malo dulje da se ne kvare!
Ovo je jedna od sumskog voca!
Ovo sam slikala malo jagode, bas su fotogenicne! Lijepo je pojesti marmeladu iz kucne radinosti, pogotovo od domacih jagoda! Kako ove godine vrijeme pogoduje rastu jagoda vec sam vise puta napravila marmeladu iz svog vrta. A u nedostatku svojih hvala tetama sa Opatijske trznice...

Nema komentara:

Objavi komentar