petak, 15. kolovoza 2014.

Stvarno ludo tijesto

Malo sam kopala po internetu trazeci dobar recept za domace krafne. Znam da su poklade daleko i da nije vrijeme od krafni, ali smo se ih zazelili. Kupovne ni ne jedemo jer se osijeti ulje, koje je vec umrlo par puta. Nego moj stari recept je imao manu, tijesto je bilo premekano pa su i krafne pile puno ulja pri pecenju. A to je kod nas neprihvatljivo, sama pomisao na ulje koje se cijedi ....:( . Nego trazeci tako, naisla sam na recept za Ludo tijesto i danas ga isprobala- za mene savrseno. Pola sam ga ostavila u fridz pa budem sutra napravila buhtle. Pise da u vrecici u fridgu moze stajati i 7 dana. Ja sam zaboravila staviti prasak za pecivo, a vjerovatno je od njega jos i rahlije! Za tijesto nam je potrebno;1 kg glatkog brasna, 1 kocka svjezeg kvasca, 2 jaja, 2 cvrsta jogurta, sol, secer, prasak za pecivo, 500 ml mlijeka. U 200 ml toplog mlijeka sa zlicom secera i brasna staviti kvasac da nadode, brasno,jaja, jogurt, prasak, sol i ostatak mlijeka zamijesati sa kvascem. Ako radimo slatko tijesto dodamo vise secera i obrnuto. U slatko tijesto dodajemo i sol jer nije ukusno bez nje(bljutavo- ne znam zasto). Ja sam od pola tijesta napravila krafnice. Tijesto se u pola sata udvostruci, ja sam ga jos malo premijesila na pobrasnjenoj podlozi
Razvaljala na 2 cm debljine
Rezala krugove sa casom
Pustila jos da se udvostruce prije pecenja. U manju padelicu( da stanu 3 krafnice) uliti 2 do 3 dcl ulja, stavljati krafnice u ulje naopako( gornja strana ide u ulje)poklopiti poklopcem i peci oko 2 min, otklopiti i peci dok donja strana ne porumeni!
Ova boja govori da su krafnice pecene. Punimo ih raznim nadijevima, naravno ja nuttelom( ukradem i ja poneku da je napunim marmeladom)
Posipamo secerom u prahu i gotovo, a tijesto je stvarno LUDO!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar