utorak, 19. kolovoza 2014.

Stari recepti- angemahtec

U ocekivanju ljeta, koje po vremenskoj prognozi nikako da stigne, barem ne na ovo nase Rijecko podrucje, ponekad dobro dode i poneka dobra juhica! Nije prevruce pa se ovo ljeto svasta nade na mom meniju sto inace ne bi ni pomislila kuhati ljeti! Jedno od nasih omiljenih jela je pileci angemahtec, koji je sa domacim picekom neodoljiv. Pun povrca i njokica koje moja djecica obozavaju, a uz rezanje mesa i povrca, u mom dragom expresu sve je gotovo za pola sata! Inace u orginalnom receptu koji radi moja sestra ide pileci sitnis i njoki od pilece jetrice, ali sam ja vec nekako ustalila da radim pola pileta gdje su batci i leda! Jetrene njoke moji ukucani ne mogu ni zamisliti pa se ogranicavamo na one od jaja, brasna i kapljicu ulja! Potrebno za angemahtec : pola pileta prerezano tako da odvojimo bijelo meso,3 mrkve, pola porilula, 1 kapula, persin korjen i list, komad celera korjena i pastrnjaka ( ne prevelike da ne preuzmu okus) trecina cvjetace, dve sake pune graska( moze smrznuti), pola paprike, pola rajcice! Povrce narezemo na kockice!
U espresu prvo podinstamo luk i piletiny
Kad malo pusi sok dodamo ostalo povrce
Jos malo pustimo da se okusi spoje, narezemo 3 krumpirica, podlijemo vodom, posolimo i popaprimo. Zatvorimi expres i kuhamo 20 min. Za to vrijeme napravimo njokice, jedno jaje, brasno i malo ulja.
Otklopimo lonac, sa zlicom ukuhamo njokice, i jos 10 min pustimo da se kuha. Dodamo persin i mozemo navaliti! Ovu verziju radim i sa teletinom i skroz mladom janjetinom! 

Nema komentara:

Objavi komentar