srijeda, 6. kolovoza 2014.

Pasteta od tune

Moji recepti se uvijek vezu za osobu od koje sam ih preuzela! Tako da nazivi mojih kolaca uvijek poconju imenom. Tako je i sa Teta Durdina pastetom- ili ti pastetom od tune. To je svakako jedna od najboljih pasteta koje sam jela i od tada je drag gost mojih posnih predjela i opcenito namaza! Za pastetu je potrebno: 3 manje konzerve tune, 1 kapula, 2 reznja cesnjaka, 4 veca kisela krastavca, 2 tvrdo kuhana jaja, 1 trokutic zdenka sira, vezica persina, vrecica majoneze- bolja je salatna, 3 - zlice ketchapa, 1 zlica senfa, 1 zlica soja sosa, tabasca po ukusu, 1 zlica worchester sosa, 3 fileta slanih incuna i 1zlica usoljenih kapara! Sve staviti u blender i usitniti do zeljene glatkoce. Malo ohladiti i posluziti sa prepecenim kruhom.
Pasteta je dekorativna ako je posluzimo u Jakobovim kapicama, ja osobno je vadim sa zlicom od sladoleda tako da dobijem lijepe kuglice

Nema komentara:

Objavi komentar