nedjelja, 10. kolovoza 2014.

Okruglice- njoke-knedle od sljiva

Kako god ih nazvali, mi ih obozavamo! Netko ih jede kao desert , ali u mojoj kuci od mojih mladih dana se jedu kao rucak! Mama je uvijek napravila pilecu juhicu i onda knedle! Kako sam se udala u primorje i ovdje vec zivim 18 godina i ja sam preuzela naziv njoki, svejedno olicni su! Moja mama ih radi po receptu tete Ivanke, nase susjede iz Ogulina! Ja sam ga malo doradila, i promijenila! U orginalni recept ide svinjska mast, ali ja  ih radim sa maslacom i kiselim vrhnjem! Sve u svemu za 20 njoka nam treba: 5 vecih krumpira, 125 g maslaca, 2 zlicice soli, 1 jaje, 1 zlica kisele vrhnje, 500 g brasna( pola ostrog, pola mekog), 1 dcl ulja, 100g maslaca, krusne mrvice! Skuhamo krumpir narezan na kockice, malo ga posolimo. U skuhan dodati maslac( 125 g) i dobro ga ispasiramo. Staviti na radnu povrsinu i dodati brasno, jaje, sol i vrhnju
Umijesiti glatko tijesto
Razvaljati ga
Razrezati ga na pravokutnike i poredati sljive u sredinu svakog
Zamotati u okruglice
Staviti vodu sa malo soli u padelu i pustiti da zavri, staviti njoke i lagano ih promijesati da se ne zaljepe. Kad isplivaju kuhati 15 minuta. Kuhane izvaditi, a za to vrijeme pripremiti mrvice, u 1 dcl ulja staviti maslac i pustiti da se ugrije, dodati mrvice i pustiti da malo zacvrce. Staviti njoke u tavu i malo odozgor poseceriti
Kad njoke prime na sebe mrvice gotovi su! Razni su nacini posluzivanja, a mi ih jedemo sa kiselim vrhnjem i malo marmelade
Dobar tek! 

Nema komentara:

Objavi komentar