ponedjeljak, 18. kolovoza 2014.

Smoothie

Nekad nam stvarno  treba casa puna vitamina! Meni se cesto zna dogoditi da nakon mora i sunca imunitet tako padne ! Zaredaju se stravicne glavobolje koje moram prespavati u zamracenoj sobi, a ako ne onda je hitna jedina opcija! Ljudi sa glavobolj me razumiju! Moju prijateljicu nikad nije bolila glava- ljubomorna sam na nju.. Nego da sa dr Housa predemo na temu bloga! Primijetila sam u zadnje vrijeme da mi pomazu vocni napici i mg- voda obogacema magnezijem! Negdje sam procitala da ne bi trebalo mijesati vise od tri vocke.., ali ja ih natrpam gomilu! Banana, breskva, borovnice, maline, jagode, kivi, naranca, kruska, ananas ma sve sto imate doma! Casa smevljenog leda, po zelji malo meda i listica mente! U blenderu sve izmiksamo! Dobijemo smoothia za dve case! Malo ukrasimo i siesta......

Nema komentara:

Objavi komentar