srijeda, 1. listopada 2014.

Pesto od rige /rukole/

Uvijek volim imati u hladnjaku neku back up verziju brzog rucka, ovaj pesto je upravo takav! S vremena na vrijeme dobijemo puno rige od prijatelja iz Istre, a kako se brzo posusi i uvene ovo je idealan recept za njezino dulje konzumiranje!
Operemo rigu i ocijedimo je dobro od ostataka vode! Dodamo dvije sake oraha, krupne soli i za pocetak 1 dcl maslinovog ulja!
Iako u orginalni pesto stavljaju odmah i parmezan i cesnjak, ja ipak volim njihove svjeze okuse pa ih dodam tek kad radim tjesteninu ili njoke. Kome se da moze sve to dobro istuci u muzaru, ali ja sam pomalo lijena pa koristim stapni mikser. Kada sve usitnimo vidimo da li nam nedostaje ulja, pa ako da dodamo da bude lijepo kasasto! Pesto je gotov, ovakvog ga mozemo dodavati u salate, ako volite rigu stvarno se pusti masti na volju. Mi smo ovaj put jeli tjesteninu i pesto. Kada je tjestenina skuhana ocijedimo je ali ne do kraja ( neka ostane one skrobne vodice koja ce dati ono nesto umaku), pesto stavimo na tavu i dodamo mu cesnjaka i parmezana, koliko nam je gust! Dodamo tjesteninu u pesto i dobro promijesamo! 
Toplo predjelo, ili nekome i rucak, a gotovo za vrijeme kuhanja tjestenine! Pesto stavim u teglicu sa gumenim poklopcem i moze mi trajati oko dva tjedna! Kada ga napravim moji malo polude jer ga stavljam gdje god stignem. Na ovaj nacin radim i pesto od spinata, ali njega uvijek koristim svjezeg i umjesto parmezana dodam malo kozjeg sira! 

Nema komentara:

Objavi komentar