utorak, 30. rujna 2014.

Jesenska salata

Prosli vikend je bio predivan! Luka je imao regatu u Zagrebu, tako da smo se Lana i ja uputile sa njim! Kako mi je sestra u Zg, to je jos jedan razlog za posjetu. Setali smo Jarunom, malo po trgovinama, pa smo se zaputile i u Ikeu. Njihov namjestaj me ne odusevljava, ali zato tanjuri, case , zdjelice ma sva se raspametim! Naravno da sam doma dojarila svu silu stakla i porculana, ali neka bar sam uzivala! Sestra je kuhala prava purgerska jela, pohance, snicle u sugu, bilo je tikvica sa koprom, moja dijeta je bila malo u stagnaciji, ali neka sve je bilo preukusno! U nekom drugom postu cu napisati recept za umak od tikvica i kopra, ovaj je posvecen bundevi, cikli i mrkvi, pravim jesenskim kraljicama, od tuda i naziv Jesenska salata! Bundevu, ciklu i mrkvu narezemo na sitne kockice.
Pecnicu ugrijemo na 200•C , na veliki pleh stavimo papir za pecenje, rasporedimo povrce, ne stavljti puno da se ne usaftaju, posoliti krupnom solju, poskropiti medom ili javorovim sirupom da se bolje karameliziraju( ja sam koristila javorov sirup)!
Stavimo u pecnicu na otprilike pola sata ili dok ne porumene, za to vrijeme napravimo   couscous , i to u omjeru 1:1, 1 salica couscousa i jedna salica uskuhale posoljene vode i dodamo malo ulja!
Kada nabubri razrahlimo ga vilicom!
Kada je povrce gotovo, sve pomijesamo, dodamo 1 ocijedeni limun, soli , papra, malo maslinovog ulja! Salata se moze jesti sama , a izvrstan je prilog uz rostilj jer se moze napraviti ranije! 
Ovaj post je posvecen Ikei i prelijepom lila staklenom tanjurceku! Dobar tek

Nema komentara:

Objavi komentar