srijeda, 24. rujna 2014.

Tiramisu

Ponekad i oni koji ne piju kavu pozele u ustima taj velivanstveni okus! Moje uzivanje u kavi je prestalo prije 12 godina, ma svejedno kada radim tiramisu miris svjeze kave preplavi sva moja osjetila! Ove Nedjelje je Luka imao 14 godina, a u njegov uski izbor kolaca ulazi i tiramisu pa  evo kako sam ga napravila! Za pocetak nam treba 5 zumanjaka, bjeljanjke mozete iskoristiti za Makaronse( provjeren recept je na blogu) i 6 zlica kristal secera, dobro ih umutiti mikserom! I sada umjesto tucenja na pari sa njima u mikrovalnu na minutu i pol, samo paziti da su u dubljoj zdjeli koja moze u mikrovalnu. Zasto, jer ce sve iscuriti kao vulkan, znam iz iskustva.
Kada ih izvadimo dobro ih promijesamo pjenjacom i pustimo da se ohlade! 500g mascarponea, 500 ml vrhnja za slag( brzo i fino od dukata) 1 instat zelatinu, iz jedne mahune vanilije izvadimo srz i dobro sve zajedno promiksamo, ne smije biti pregusto, otprilike kao na slici
Dodamo ohladene zumanjke i secer, i jos malo promiksamo! Pripremimo piskote, radila sam veci tiramisu pa mi jedna kutija nije bila dovoljna!
Skuhamo kavu u koju dodamo malo ruma (ili ne) namacamo piskote u kavu i slazemo prvi red, ja sam ga radila u obliku torte! 
Zatim na piskote premazemo pola smjese od mascarponea! I jos jednom tako! Na vrh nam dolazi krema koju posipamo gorkim Kakaom, ja jos nastruzem bijelu i crnu cokoladu pa izgleda lijepo
Kolac staviti hladiti! 
Nakon hladenja, salica caja, kave ili tople cokolade i navalimo! Lukin rockas smo lijepo proslavili u krugu obitelji i susjeda, svi su pohvalili tiramisu! Stvarno je jednostavan za napravit, pogotovo kad nema tucenja zutanjaka i secera na pari! Sretan rodendan jos jednom sinko...

Nema komentara:

Objavi komentar