srijeda, 17. rujna 2014.

Ruzine pohane paprike


Kraj ljeta obiluje paprikama, njihove boje kao da nagovjescuju jesen! Crvene, zelene, zute, narandaste, ma predivne su!   Najomiljeniji nacin pripreme paprika, i to crvenog roga je onaj na rostilju! Svake godine si po par kila popecem na rostilju i zamrznem onako neoguljene, kada ih zelim jesti samo odledim, a koza spadne samo na dodir. Svjeze pecene se ponekad teze gule, ali svejedno odlicne su! Jedan od omiljenih priprema mi je kad dodam na pecenu papriku sol, cesnjak, maslinovo ulje i namrvljenog feta sira, moze i Grabancijasa ako sam za slaniju varijantu. Medutim moja susjeda Ruza radi jako dobre pohane pecene paprike punjene sirom i prsutom. Zasluzile su post jer su izvrsno predjelo, kad sam sama , malo salate i to je rucak. Nego da predemo na njihovu pripremu koja je ujedno i vrlo jednostavna , a krajnji rezultat je fantastican!  Na rostilju popecemo paprike da im koza pocrni, ogulimo ih i skinemo gornju peteljku sa sjemenkama!



Punimo paprike sa sirom, ja sam koristila komad gaude i mocarele, te prsutom! 


Malo ih izvana posolimo i popaprimo, ali ne jako jer nam je vec prsut slan! Paniramo ih u brasnu, jajima i krusnim mrvicama! Przimo u suncokretovom ulju!



Kada porumene sa obje strane izvadimo ih i pustimo da se malo ocijede od ulja na kuhinjskom ubrusu! Mozemo ih posluziti na posteljici od rige zacinjenoj sa maslinovim uljem i reduciranim acetom! Ja varam sa reduciranjem, kupim vec gotov :D .



Najbolje ih je  jesti tople zbog sira , ali i podgrijane nisu za baciti! 

Nema komentara:

Objavi komentar