petak, 24. listopada 2014.

Kremsnite

Sto ljudi , sto cudi! Tako je i sa kremsnitsma, netko ih voli tvrde, netko rahlije, sa tucenim vrhnjem, cokoladom, visnjama.... Isprobala sam i ja puno recepata, ali me se najvise dojmio ovaj sa kojim stvarno nema puno posla! Ja sam ga malo izmijenila i prepolovila sastojke jer mrzim povlacenje kolaca 15 dana po hladnjaku, a kremsnite su poznate po tome da ih je bolje sto prije smazati! Moj dragi uskoro dolazi doma nakon tri mjeseca izbivanja, i nekako mu je najdraze da ga doceka sarma i kremsnite, a u pauzi od njih moze prigristi i koji cupavac! Kako sleti na A.  u Zagrebu cupavce prepustam svojoj sestri, nekako ih ona napravi najbolje! A ja mu evo pisem post o kremsnitama da moze jos ovih par tjedana razmisljati o njima! Mozda pokaze blog kuharu na brodu pa se i on mani pizze sa ananasom :D . Za kremsnite nam je potrebno : polovica ledo lisnatog tijesta, 2 pudinga od vanilije, 5 jaja, 5 zlica secera, 250 g maslaca, 3 pune jusne zlice ostrog brasna, 1 l mlijeka( m.m. 3,8) , 3 vanili secera, pola praska za pecivo, malo secera u prahu za posipanje, 4 dcl vode! Razvaljamo 1 polovicu lisnatog tijesta velicine velikog pleha od pecnice, prerezemo ga na pola, stavimo na okrenuti pleh( moze na masni papir da nam je lakse skunuti pecena tijesta)
Malo ga probusimo vilicom da nam se pece ravnomijerno!
Stavimo ga u prethodno zagrijanu pecnicu na 200•C i pecemo dok malo ne porumeni!
U malo vecu padelu stavimo mlijeko da nam zakuha u koji dodamo cijeli maslac, izmiksamo zumanjke sa secerom, dodamo puding, brasno i 4 dcl vode, sve dobro promiksamo da nam bude pjenasto i ulijemo u kipuce mlijeko, kuhamo 10 min pazeci da nam se ne prilijepi za dno! U vruce kremu dodajemo 3 vanili secera i cvrsto izmiksani snijeg od bijeljanjaka u koji smo dodali prasak za pecivo! Snijeg dodajemo u vise puta i uvijek mijesamo lagano u istom smijeru( nikako jako jer ce nam se krema razvodniti)
U kalup za kremsnjite stavimo donju koru lisnatog, kremu stavljamo zlicu po zlicu kao da zidamo kucu :D, prekrijemo gornjom korom koju smo prije malo zarezali na kocke( velicinu kremsnjita koju zelimo)
Pospemo sa secerom u prahu, i sa njima na hladenje! 
Kod posluzivanja mozemo dodati malo slaga i otopljene cokolade, ali meni su dovoljne i same za sebe!
Dobar tek !

Nema komentara:

Objavi komentar