petak, 3. listopada 2014.

Lasagne

:) Danas smo Luka i ja izglasali Lasagne za rucak! Kako je muzic na brodu trebla mi je manja posuda u kojoj cu ih raditi, i vjerujte nasla sam je u Ikei. Dosla je sa sa svom ostalom staklninom i porculanom! Bunker mi je bio dupkom pun, a imamo veliki auto! Nego jos je jedan razlog zasto sam bila u Ikei dok je muz na brodu, uvijek govori da mi nista ne treba i da im tanjurceki izgledaju kao lavori! U jednu ruku moram priznati da je imao pravo, jer je sve oprano i ceka na sanku da ispraznim neku policu da se udobno smjeste! Sto se tice dizajna stvarno mu ne odobravam jer su bas po mom gustu! Nego i ona manja zdjela je velika, ostalo je pola. Znaci treba mi nova ;). Dosta o zdjelama. Trst me uvijek podsjeti na Lasagne, jer tamo kupim lasagne tjesteninu tri puta jeftinije nego kod nas. Ako kupujem kod nas sve sto mi treba nakraju ispadnu jako skupi rucak, s obzirom da koristim teletinu! Ali isto sto se tice teletine, mesar mi je predlozio da umijesto teleceg snicla kupim rebro sa kojeg on skine meso i samelje ga, a kost rebra mi ostane za juhicu! Bolognese je izvrstan jer nije suh, a platim upola manje! Probajte, stvarno je odlicno! I jos jednom hvala mesaru na savijetu! Nego sto nam je potrebno: 1/2 kg mljevene teletine, 2 kapule, 1 mrkva, komadi korijena celera, pastrnjaka i persina, 2 reznja cesnjaka, malo ulja za dinstanje, pasirana rajcica. 
. Povrce lijepo usitnimo, ja imam rezac od tuppervera, a moze i u multipraktiku! Podinstamo luk dok ne pocakli i po malo dodajemo meso da se sve lijepo prepece, zatim malo crvene paprike , onda povrce i pasiranu rajcicu. Posolimo i popaprimo.
. Dolijemo vode da sve pokrije, ja u expresu jos kuham oko 20 min, mozda previse ali volim da je dobro skuhan jer mi bolognese jede Lana! Ona je jos mala za lasagne! Pripremimo besamel, treba nam 8 dkg maslaca, 2 zlice glatkog brasna, 3 dcl mlijeka, 1 dcl vrhnja za kuhanje, 1 jaje, sol i papar. Zaprzimo maslac sa brasnom, dodamo malo papra , zalijemo hladnim mlijekom, posolimo. Brzo mijesamo da ne nastanu grudice! Kad prokuha skinemo sa vatre i dodajemo vrhnje za kuhanje u koje je umijesano jedno jaje!
. Iako na kutiji pise da Lasagne ne treba prokuhati ja ih ipak malo potopim u vreloj vodi, ali pazite da se ne zalijepe!
. Premazemo zdjelu u kojoj cemo ih zapeci, i slazemo red kora, besamel, meso, naribani sir!
. I tako jos jednom. Na vrh opet stavimo kore, zalijemo besamelom, naribamo sira i posipamo krusnim mrvicama! 
. Oko zdjele jos stavim alu foliju iz ciste lijenosti, ako bude sto curilo, a hoce da ne pada po pecnici! Odrzavam je cistu, jer je mrzim prati! Stavimo u pecnicu na 200•C  25 min! Prije rezanja ih pustimo da malo predahnu!
. Uvijek post pisem navecer kad Lana zaspe ali ovaj je posebno namijenjen mojoj seki! Zna ona zasto, dobar tek! Od ove kolicine ispadne 4 velika komada, ili 6 manjih. Koristim u svakom redu po 4 kore Lasagna, malo ih savijem da upuju vise umaka( kao valove)

Nema komentara:

Objavi komentar