subota, 28. veljače 2015.

Ajme koliko nas je: Mini chees


Vec neko vrijeme pratim blog Prekratak dan, a njegova autorica Ingrid mi je neka vrsta poticaja za moj blog! Ona vec dugo vremena igra food blogersku igricu Ajme koliko nas je, tako da je i ja vec duze vrijeme snimam. Prosli mjesec sam se prvi put odvazila pa sam i ja ucestvovala sa tortom od karameliriziranih jabuka, mascarponea i slatkog vrhnja!
Ovaj mjesec imam toliko posla, zavrsni racun mi visi nad glavom, skupstina kluba, muz mi se preselio u London( nije me ostavio, ali uskoro hoce ako se ne maknem iz kuhinje), ali ipak sam nasla malo vremena da sa ovomjesecnim zadatkom Keksom ipak nesto napravim! 
Odlucila sam se za mini chees koji sam pekla u kalupima za muffine! Ispao je super, samo se treba dobro ohladiti da se ne raspadne prilikom vadenja.

Potrebno:
200g keksa( koristila sam bezglutenske sa komadicima cokolade)
100g domaceg maslaca
300 g krem sira( philadelphia)
100g kiselog vrhnja
100g slatkog vrhnja( vindija)
4 zlice secera
2 jaja

Priprema:
Kekse sam zdrobila rukama, volim kad su usitnjeni na komadice!


Pomijesala sam ih sa maslacom, i dobro utisnula u kalupe od muffina!


Sir, vrhnja i secer sam dobro izmiksala, i dodala jaja , jedno po jedno, pa jos jednom miksanje.
Dobivenu smjesu sam stavila u kalupe na usitnjene kekse! 


Pecemo u ugrijanoj pecnici na 130•C 75 min. Ohladimo i posluzimo uz neko voce, ja  sam ovaj put izabrala maline! Moze se staviti na vrh i preljev od kiselog vrhnja , ali moji ukucani vole bez!


Posluzite ga uz casu dobrog muskata!




1 komentar:

  1. Ma baš mi je drago da si krenula, sada moraš i ostale igrice početi igrati i onda si prava blogerica

    OdgovoriIzbriši