srijeda, 1. travnja 2015.

Baklave sa jogurtom


Baklava je tradicionalna Turska slastica koju bas i ne preferiram zbog slatkoce, ali od kad sam probala ovu verziju sa jogurtom ostala sam odusevljena. Radila sam je za Lanin rodendan tako da je dobro prosla i kod uzvanika ( mada je bilo prigovora da je baklava ipak baklava). Moja sestra ju je prije radila sa ljesnjacima, a ja sam se ipak odlucila za orah, mada mislim da bi pistacije bile najbolje. Zao mi je sto nisam uspjela poslati prijavu za igricu ajme koliko nas je, ali imala sam tehnickih problema, kuhalo se naveliko i nasiroko ipak je nasoj suncici bio rodendan, sve ce to naci mjesto na blogu u skoro vrijeme.
Nego sto nam je potrebno za baklavu:

1 paket tijesta za savijace( oko 10 kora)
150 g maslaca
Nadjev:
4 jaja
600 ml cvrstog jogurta
150 ml ulja
400 g mljevenih oraha
1 prasak za pecivo
200 g secera
Preljev:
350 g secera
400 ml vode
2 narezana limuna

Za pocetak skuhamo agdu ili secerni preljev! Secer, vodu i limun kuhamo dok ne dobijemo secerni sirup! Pustimo da se ohladi.


Izmiksamo sastojke za nadijev, veliki  pleh( od pecnice) namazemo sa malo maslaca , slazemo tako da nam na pocetak i kraj idu po tri kore, a u sredini redamo po jednu koru pa nadijev.


Razrezemo gotovu baklavu na rombove, te je prelijemo sa rastopljenim maslacom. Stavimo peci u prethodno ugrijanu pecnicu na 200•C oko 45 min do sat vremena ovisi o pecnici. Kad je baklava gotova prelijemo je sa ohladenom agdom.


Baklavu ohladimo i posluzimo!









2 komentara: