subota, 11. travnja 2015.

Salata od sparoga


Evo i moj mali doprinos za dane sparoga! Vec se beru skoro pola mjeseca, sjecam se kad sam i ja prije dvadesetak godina , prvi put brala sparoge!  Vjerovatno ce se svi sjetiti tog prvog puta, sparoge treba nauciti vidjeti, a meni to bas i nije islio, jos ako dodamo i graju zapetljalu oko ruke i svu silu trnja.. Medutim kad je ugledas kod sparozine nema boljeg osjecaja! 
Vec sam par  puta radila fritaju, ali obozavam sparoge na salatu! Vrlo jednostavan, a kompletan obrok! Jucer sam bila na trznici i u ribarnici su bile prelijepe kozice, odmah mi je sinulo sto zelim- kozice, sparoge i tvrdo kuhana jaja! A ujedno je ovo i ulaznica za igru ajme koliko nas je, ovaj mjesec nam je Milica zadala namirnicu kuhana jaja!

Potrebno:
1 mac sparoga
250 g kozica 
3 tvrdo kuhana jaja



Kozice ocistimo od ljusture i izvadimo im gornju venu, ako se ostavi  budu gorke! 
Sparoge savijemo, kada puknu gornji kraj je dobar, a donji je drvenastiji, mozemo ga koristiti za kuhanje temeljca ili jednostavno baciti! Narezati gornji dio sparoga na zeljenu duzinu. 
Dobro zagrijati u tavi maslinovo ulje( 1 zlica)kad je ugrijano naglo poprziti kozice i sparoge, posoliti i popapriti, peci 4-5 min. Narezati trvrdo kuhana jaja, pomijesati sa kozicama i sparogama, dodati jos maslinovog ulja i aceta balsamica.


Ako ne volite aceto balsamico moze i neki drugi ocat! 
Salata je  gotova za par minuta! Ovo bi inace bilo dovoljno za dve osobe, ali ja sam smazala sve!



2 komentara: