srijeda, 16. travnja 2014.

Sto brze to bolje

Nekad mi se stvarno ne da kuhati,a uz dvoje djece , jedno je pubertetlija, a drugo jos uvijek dojence moram kuhati i dva rucka! Jucer je bio takav dan. Luka bi jeo torteline sa salsom, a Lana to jos uvijek ne jede pa sam njoj napravila povrtnu juhicu sa prosom. Naravno Luka ne zeli ni okusiti povrce koje kuham Lani. Njegov jelivnik se sveo na 10 namirnica zadnje  dvije godine, a i tih 10 pomalo smanjuje! Nego da ne duljim muzicu i meni se nije dalo jesti nista od navedenog pa sam napravila pastu sa spinatom i svjezom ricotom! Gotovo za 10 min , a savrseni za lagani rucak. Spinat sam povenula na tavi sa malo maslinovog ulja, kad je otpustio vodu dodala sam cesnjak , malo soli i papra, te zalila sa vrhnjem za kuhanje! Pastu nisam cijedila nego sam je  onako iz padele vadila i dodavala u tavu  sa umakom! Staviti u tanjur i nakomadati sir, koji daje svjezinu!

Nema komentara:

Objavi komentar