petak, 26. lipnja 2015.

BG tiramisu rolada


Nisam osoba koja slijedi pravila, nekako mi se cini da ja uvijek idem uzvodno. Ne ucim na tudim greskama, nego na svojim. A ako se jos mogu zaletiti i u kakav zid sa glavom to je jos bonus! Volim iskrenost, pa makar bila i losa! Takva sam i sa kolacima, samo u ovom slucaju zid glumi kanta za smece, a moji dragi kusaci su zadovoljni u vecini slucajeva, a ako nekad i pogrijesim... 
Evo, tko moze ovo platiti, na plazi smo u Moscenickoj Dragi, lezim na precijenjenim lezaljkama( pa moramo nesto zaraditi u ova dva mjeseca) i pisem post! 
Ova rolada je nastala sasvim slucajno, a kombinacija je vise kolaca! Naravno ja sam je radila u bezglutenskoj verziji, ali moze i sa obicnim brasnom!

Potrebni sastojci:
Biskvit
6 jaja
7 zlica secera
5 zlica BG brasna( 6 obicnog)
1/2 praska za pecivo
Krema:
250 g mascarponea
300 ml vrhnja za slag
4 velike zlice bijele linolade
Voce po zelji( jagode, borovnice, maline)
Sirup:
1 zlica secera
1 zlica instant kave
1 dcl vode



Odvojimo bijeljanjke od zumanjaka i miksamo u cvrsti snijeg polagano dodavajuci secer, zatim zumanjak jedan po jedan, uz miksanje! Brasno i prasak za pecivo prosijemo i lagano sa spatulom umijesamo u pjenu od jaja! Na veliki pleh stavimo papir za pecenje, smjesu za biskvit rasporedimo jednolicno i stavimo peci u prethodno zagrijanu pecnicu 180•C oko 15 min( provijeriti cackalicom)

Jos vruc biskvit zajedno sa papirom za pecenje stavimo na krpu i zarolamo. Pustimo tako da se ohladi!
Dok se biskvit pece stavimo kuhati sirup, pustmo ga na laganoj vatri da se reducira na pola, ohladimo!

Vrhnje za slag izmiksamo na najmanjoj brzini, kada se dobro ucvrsti dodamo mascarpone i linoladu, krema mora biti cvrsca da ne curi iz rolade!
Biskvit premazemo sirupom, zatim dodamo kremu i voce, zarolamo! Ukrasavanje je individualno, ja sam premazala kremom i dodala malo nastrugane bijele cokolade!
Ohladiti u hladnjaku najmanje 3h, a najbolje preko noci!


Uzivajte u kolacu, a ja idem malo plivati dok pomocnica spava!













2 komentara: