ponedjeljak, 28. srpnja 2014.

Bezkvasna peciva

Napokon sam odlucila da je vrijeme skinuti kile koje sam nakupila poslije trudnoce. U mojim dijetama je jako bitno izbjegavati kruh pa evo jednog recepta za bezkvasna peciva. Moram napomenuti da mi je ovaj recept preporucio necak koji jako pazi na prehranu. Ja sam ga malo izmjenila dodavajuci zobene mekinje i maslinovo ulje !                                   Sastojci: 200 g integralnog brasna , 200 g smisnog/ ja koristim psenicu, proso i kukuruz/, 2 velike zlice zobenih mekinja, 2 zlice maslinovog ulja , sol , mineralna voda, lanene sjemnke , sezam!               Pomijesati suhe sastojke i dodati mineralne vode da izgleda kao kasica/cokolino/.                                 Namastiti kalupe za Muffine sa maslacom i napuniti smjesom svaki do vrha  /ispadne 10-12 peciva/.                           Peci u prethodno zagrijanoj pecnici na 250 stupnjeva 25 min, izvaditi iz kalupa tople.                                                   Meni je jedno pecivo cak i previse za  dorucak! 

Nema komentara:

Objavi komentar