utorak, 19. svibnja 2015.

Lazni bezglutenski burek od sira


Jos malo pa ce godina dana da moj Luka ne jede gluten. Mogu reci da sam vecinu kolaca i jela savladala, znaju oni koji pripremaju sa bezglutenskim brasnom o cemu pricam! Medutim tijesto za savijace je drugi par rukava. Mozes ti njega razvaljati, ali razvuci... Ostane i malo sirovo pod zub, sve u rok sluzbe! I tako sam se ja domislila starog tetinog recepta  za lazni burek, pa mogu ga napravit i sa bg paštom! Turbo jednostavan, sve u jednoj padeli i zagarantiran uspjeh, je lazni al je fin.

Potrebni sastojci:
500 g bezglutenske pašte( ili obicne)
500 g svjezeg sira
1 kiselo vrhnje
1 slatko vrhnje
5 jaja
1 l mlijeka
Sol
Maslac za podmazivanje pleha!


U litru hladnog mlijeka stavimo sirovu paštu, ostavimo da se razmeksa jedno 5 sati. Ako radim burek za rucak onda stavim oko 8 da mi je u 14 na stolu kad Luka dolazi iz skole! Paštu svako toliko promiješamo da se ravnomijerno razmoci!
Dobro razmutimo jaja u posebnoj posudi pa dodamo u smjesu, i onda sve druge sastojke( jaja posebno mutimo jer bi se osjetila jako da ih strpamo odmah u smijesu)
Pleh dobro namazemo maslacem, ulijemo promijesanu paštu sa sirom i ostalim sastojcima, te stavimo peci u ugrijanu pecnicu  na 200•C oko 45- 60 min. Mora na vrhu porumenit.

Moze se jesti vruc, a jos je bolji kada se ohladi! Nije los ni kada se po njemu posipa secera( u trenucima posrtanja)


Dobar tek!




2 komentara: